Klantarsle numero 1

Är lagom nöjd över mig själv just nu, lördagen blev inte direkt som jag hade tänkt mig.

Vi kom iväg till Väster kvarn, vi stog utanför och pratade & drack ett bra tag innan vi bestämde oss för att åka till Harrys i Västerås istället. Bad choice. Har aldrig varit maken om petigare vakter, Tina fick inte komma in för att hon hade "trasiga" jeans. Som tur var hade hon strumpbyxor & kjol under så det löste sig fort. Ohlsson blev nekad pga skorna så han och Matte skulle åka hem till Majlis [Hon bor i V-ås] och helt enkelt byta skor. När dom kommer tillbaka så får inte Matte heller komma in, haha för det var tydligen 25-års åldersgräns. Hm, jag gick in utan problem men jag är ju å andra sidan tjej. Krogen i överlag var skittrist, trivdes inte för fem öre. Så vi åkte till vår tredje destination för kvällen/natten - Teddyboys. Där fanns det fina karlar, bra musik och roligt folk. Fick även ett nytt telefonnummer, men har ingen aning om vad karln heter. Han står som "V-ap"; Haha men det skulle nog ha stått "V-ås".

Men här kommer det bästa; Minns att jag tjatade om cheeseburgare så vi svängde förbi Donken innan vi skulle åka hem. Någonstans där emellan så söp jag bort min hela fucking väska. Innehållande; Nycklar till dörren, tvättstugan & förrådet, samt kamera, bricanyl, allt smink, lite kläder osv. Det känns otroligt bra, speciellt med tanke på att minneskortet på kameran innehåller en hel del olämpliga bilder. Bra Sandra, du har överträffat dig själv. Det enda jag hade varit smart nog att stoppa i fickorna var plånboken & mobilen. Så nu har vi konstaterat att jag inte klarar av sprit, öl är en sak men spriten ska jag hålla mig ifrån hädanefter. Kanske vore en bra idé att vara nykter ett tag också? Svaret är djaa.

Fick sova hos Majlis & Ohlsson, knallade vidare efter ca två timmars sömn. Kan endå inte sova när jag är bakis. Ringde låssmeden, men dom hade inte huvudnyckeln till mitt område. Lyckat! Så var det när jag bodde i Torshälla också, lyckades låsa ut mig där en gång. Hur som haver så fick jag snällt vänta tills kommunfastigheter skulle öppna på måndag morgon. Spenderade söndagen hos min syster med familj, verkligen jättesnällt att ni alltid ställer upp när man behöver er. v Love you guys. Men, pga min pälsallergi & bortsupen astma medicin så fick jag ingen sömn alls. Var lagom pigg idag, men nu är jag hemma igen - Fick betala 300 kronor för att få dörren upplåst. Relativt billigt för att vara en låssmed men när man är fattig så är det fan mycket pengar. Lördagens fylla visade sig bli den dyraste på väldigt länge. But hey, thats me - Klantarsle numero 1.'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback