Lugna gatan

Idag har jag umgåts med min bror och hans tjej, vi hyrde film & åt pizza. Inte så dumt. Trevligt att komma hemifrån lite, jag har ju en viss vana av att bara sitta här och glo ensam. Fast.. det kan vara skönt det också. Handlade lite på Willys, för imorgon ska jag allt göra hemmagjorda köttbullar. Åh så gott! När dom skjutsade hem mig så stannade vi på kyrkogården - Jag tände ett ljus vid Pernillas grav. v Kändes lite konstigt, har inte varit vid hennes grav förens nu.. Saknaden är olidlig.

Påtal om lite roligare saker så råkade jag klicka hem lite julklappar åt mig själv idag; Körsbärs örhängen, leopardsjal, hårspännen & ett tokläckert halsband. I'm so worth it. Och vet ni vad? Jag var nykter på Julafton, Juldagen, Annandagen (idag) & eftersom nyårsafton ska firas med min älskling så blir det lugnt. Kanske blir nåt att dricka men definitivt inte i stora mängder då han mer eller mindre är nykterist. Vilket år jag var nykter vid dom högtiderna förut, det minns jag inte. Haha! Men det känns faktiskt skönt, myser hellre med någon man tycker om framför en film än & festar. Så ligger det till. Nu ska jag glo på filmen på 3:an - Mumien Drakkejsarens Grav.

Puss på ballen!



Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Åh, finfina grejer! Jag ska nog shoppa loss imorgon (senare idag) jag :D



Trist med datorn. Min dog för över ett halvår sedan, så sitter fortfarande på kass lånedator. It sucks! :/

2010-12-27 @ 01:54:05
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback