My baby´s boom boom dead

Svar till Nocturnia & Sanna; Min dator har kraschat, så där har ni anledningen till att jag "slutat blogga". Och med min ekonomi hhar jag inte direkt råd med en ny. Haha! Men just nu har jag fått låna en mini pc några dagar - Vilket är väldans uppskattat.

Har väll inte hänt så mycket sen sist, inget som är värt att nämnas iallafall. Igår var det Julafton & den firades tillsammans med min mamma och min systers familj. Jag är inte speciellt förtjust i just den dagen, men det var kul att se barnens glada miner när dom öppnade julklapparna. Jag själv däremot fick inte mycket, men det är ju så på äldre dar. Men jag ska få en julklapp till av Kent, & den är jag nyfiken på. *flin* Jag har köpt 2 st till honom men funderar på att köpa en till, det beror helt på när jag får mina pengar. Ska faktiskt fira nyår med honom & det lär bli ett relativt nyktert sådant. Ska bli skönt faktiskt för dom två senaste nyåren har inte varit någon höjdare. Om ca fyra dagar åker jag dit igen, ska bli helt underbart! Den 13/12 så "firade" vi två månader också - Det går framåt, sakta men säkert... Kan inte påstå att allt är bra, men ingen är ju perfekt. Right?

Nu ska tant kika lite på Kalle och chokladfabriken, samt äta frukost. God fortsättning på er! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback