Tacos for the win

Ängtligen är jag hos Baby igen, trivs som fisken i vattnet. Vi åt precis tacos för andra dagen irad men jag klagar inte, det är hur gott som helst.. *flinar* Snart är det dags för att spela bingolotto, nu får vi fan se till att vinna nåt också! Åker inte hem förens på söndag & dessa dagar med honom är välbehövligt eftersom vi inte kan ses allt för ofta. När jag kom hit så fick jag mina julklappar; Det ena var ett silverhalsband med ett brythjärta - Ni vet ett sånt som man alltid delade med sin bästis när man var liten? Han ska givetvis ha ena halvan, tycker faktiskt att det var riktigt gulligt. Han kan tänka till om han vill & jag blev faktiskt jätteglad. v

På vägen till bolaget idag så mötte vi Kents bror, hans flickvän & Bumbi (en kompis till dom) & det var jag inte direkt beredd på. Kändes bara pinsamt, jag är ju sjukt blyg när jag träffar "nya" människor. Köpte 3 liter vin tills imorgon, Tre apor blev det minsann. Vet att Mimmi & Erica brukar dricka det och när Kents brors tjej (Anna) rekomenderade det så blev jag ju tvungen att prova. Spännande. Dock blir jag nog ensam om att dricka imorgon?! Vi ska över till Bumbi och äta mat med dom, samt kolla på fyrverkerier sen men vafan jag kör på ändå Några glas ska väll slinka ner.. Full och glad kexchoklad! Kommer nog sakna mina vänner lite imorgon, får krama lite extra på Baby.

Nu är väll tanken att jag ska gå ner och röka innan Bingolotto, så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback