Boooring

Huaaaligen, jag kom fram till Gävle efter många om och men. Försenade tåg, olyckor & inställda tåg överallt.
Tur att mitt kom fram tillslut. - Och ja, jag vet vad ni alla tycker om att jag är här men det vill jag skita i. Fagov
Blev upphämtad på stationen av Tosse, kände knappt igen människan! Jösses va hon har blivit mindre. Följde
med hem till henne på lite kaffe & macka. Gött mos, speciellt med tanke på att jag inte hade ätit nått ännu.
Kul att se henne faktiskt, ska se om vi kanske tar en till fika innan jag åker hem härifrån. Vet ju som sagt inte
när det blir. Tidigast söndag? Hm, nått sånt.

Han är iväg nu, han skulle hämta pengar av någon. Såå jag har rätt så tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra?
Ska iofs duscha snart, tvätta håret <3 Haha, köpte nyss schampo. Nåväl jag ska slå på tv:n & ta mig en cigg..
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var massa nice o träffa dig igen med Baby!

Bry dig inte om vad folk säger, Du måste göra det som känns rätt för dig, annars lär man sig aldrig ;-)

-3kg, NICE, duktigt, men glöm inte att äta!!



MASSA LOVE! <3

2010-02-09 @ 14:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback