Dead and gone

Igår hade jag namnsdag [Sandra] så då tycker man att det skulle ha varit en bra dag? Men icke, datorn gav upp
helt; Vilket resulterade i att jag fick formatera om skiten. ALLT är borta nu, musiken struntar jag i men har ångest för alla bilder som försvann. Jag hade en hel del, från alla festivaler, spelningar, fester osv.
Så hädanefter är det jag som spar dom på annat vis också.  Men det kom ju faktiskt nått positivt ur det hela;
Jag storstädade hela lägenheten & fick upp lite diverse saker på väggarna. Haha, om man nu kan se det så.

Träffade mamma en sväng idag, vi har handlat lite här & där. Fick tvättmedel, nyponsoppa, ett kamerafodrall och
2 affischer. [En med Ed hardy & en med Marilyn Monroe, tokfina!] Ah, sen fick jag visst låna lite pengar. *flin*
Så nu känns allt lite bättre. Tack mamsen <3 Vad skulle jag göra utan dig?







Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, vilka fina kort :D

2010-02-18 @ 15:42:48
URL: http://malinczarnotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen i efterskott gumman ;) Och tokfina planscher! Puss

2010-02-18 @ 15:52:13
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback