Den sjunde Februari tvåtusentio

Jag är tillbaka i Äckeltuna igen & det gillas inte alls. Jag ville inte åka hem redan idag, men nu blev det som det
blev. Det som har hänt och det som har sagts i helgen förändrar ingenting. Jag har fortfarande samma känslor
kvar, men hur det än blir så vill jag ha honom i mitt liv. Man kan ju inte ha för många vänner, right?!
Jag är en sånn vän som alltid finns där, som aldrig sviker - Så jag kommer aldrig sluta bry mig om dig Baby. v

Tror aldrig jag ätit så lite som jag gjort dom senaste dagarna?! Fick massa nutrilett av Tosse & det tackar jag
för. Hade tänkt köpa, så där sparade jag in lite pengar. Har ätit lite kycklingsallad, några bananer, lite popcorn
& druckit nutrilett sen i torsdags. Så -3 kg på några dagar är inte illa. Ska givetvis inte sluta äta mat helt men åtminstonde byta ut en eller två måltider. Men jösses va sugen jag är på chips. En gång i veckan kan väll vara
okej? För att sluta med godsaker helt, det kommer inte ske.

Ska snart dra med mig Cat till Ica, måste köpa cigg.. Ska försöka låta bli att köpa massa onyttigt.. *flin*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback