Dra helvede

Jag kan inte minnas att det gjorde såhär ont att vara kär? Eller blir det helt enkelt jobbigare för varje gång?
Önskar att man kunde styra över sina känslor, för såhär vill jag inte må. Obesvarad kärlek är fan det värsta
som finns. Har fortfarande problem med att sova precis hela tiden. Vaknar flera gånger, så jag får med andra
ord aldrig riktigt sova ut.. Blir arg på mig själv för att jag ens tillät mig att bli kär, jag vet ju hur det alltid slutar
för min del. Det går åt helvete! Och jag är så trött på att få höra; "Men du är ju ung, du har hela livet framför dig"
Ja, det kanske jag har men jag vill kunna vara lycklig NU också - Så när är det min tur att vara lycklig?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback