He's pretty awesome ;)

Det bjöds på potatisgratäng, kycklingspett, sallad & vitlöksbröd hos familjen Flood igår. Jättegott! Sen blev det
givetvis lite bubbelvin och några öl. Det var ju trotts allt fredag. Men olyckligtvis så blev Ronja sjuk igen, stackars
liten. Hon hade varit bra i 3 dagar utan att spy eller nått sånt. Konstigt att det bara kommer tillbaka huxflux.

Cat och jag hade tänkt & ta bussen hemåt men pga dåliga bussförbindelser så erbjöd sig Kim att skjutsa oss
istället - Dock tog han sin bil från jobbet, så vi fick med andra ord åka där bak i skåpbilen! Haha det var lite
hoppigt, men hem kom vi ju iallafall *flin*

Väl hemma så fastnade jag vid datorn i flera timmar. Jag förde en konversation så gott jag kunde med min
tokheta Belgier [Jag är usel på Engelska som nykter så ni kan ju gissa hur det gick] Vi hade självfallet våra web kameror på också. Åh så fin han är! Visst, han har tjej. Men hallå, det är ju inte direkt så jag hade tänkt gifta mig med honom. Han är bara förbannat trevlig att prata med & fin att titta på. ;D

Kom väll isäng runt halv fem på morgonen? Är lite sliten idag, men inte så farligt. Vaknade för ett tag sen, och nu
ska jag strax väcka Cat så vi kan beställa pizza. Är man bakis så är man.

  • Idag är man inte alls lika porrig, mascara all over, håret står åt alla håll och så ser jag allmänt sliten ut. Och nej, få inte för er att jag gått & blitt smal - Det är bara en illusion.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grymma färgerna blir på gaddningarna.. :)

2010-02-21 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback