Kiss my ass

Jösses vilken värdelös dag, det blev ingen promenad alls - Jag har i stort sett bara legat och kollat på film hela
dagen. Ingen av dom var speciellt bra, bara B skräckisar. Men det fungerade som tidsfördriv iallafall. Ska upp i
skaplig tid imorgon, ska ner på stan med Cat & träffa Anna. Jag ska lämna in mina betyg så jag kan få svar på
den där distans kursen någon gång. På kvällen lirar Rocking Bellys på Dannes bar & jag måste erkänna att jag
är väldigt sugen på att dra dit. Men är som sagt rätt fattig så vi får se hur det blir med den saken. *flin*

Amelie; Tack, skönt att veta att du gärna lyssnar. Ska slå dig en pling någon dag snart, det var ett tag sen vi
talades vid. Och vi får se till att ses när jag är i Göteborg. <3

Nu ska jag ta mig en cigg innan jag ska kika på ytterligare en film, shalom.



Jag blir så jävla förbannad över att du har slutat ringa helt nu när du "mår bra" igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback