MAD SIN <3

Köpte precis biljetten till Mad Sin, så på nått sätt blir det Göteborg i slutet av Februari. Då har jag iallafall nått
att se fram emot, I love them. Hoppas att jag ska hinna träffa Amli & lillkillen också, för det är ju inte ofta jag
är där nere så. Hade gärna gått och sett Cocksparrer också, men dom biljetterna gick åt direkt.. Bittert.
Hade ju inga pengar till att köpa den nu, för det har ju gått åt lite med tanke på att jag varit i Gävle 3 gånger
inom loppet av en månad. Fattigare än någonsin, härligt.

Var på sesam idag, testade mig för allt som finns inklusive HIV och hepatit. Inte för att jag tror att jag har nått,
men det är bättre att vara på den säkra sidan. Hua, hade inte tänkt på att det krävdes ett blodprov.. Hatar nålar!
Men det gick ju lika bra som sist. Får svar inom en vecka, lite nervös måste jag erkänna att jag är.

Nu ska jag diska & städa lite, måste göra nått så jag
inte sitter och tänker så jävla mycket. Have a nice day it might be your last.
Kommentarer
Postat av: Amelie

Jaa! Jag hoppas verkligen vi kan ses då! Gud vad roligt!!

2010-02-11 @ 18:12:47
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback