No more reductil

Var på vårdcentralen idag, mitt blodtryck hade iallafall sjunkit nu & det är ju bra men jag får tydligen inte fortsätta äta tabletterna endå. Dom ska dras in eftersom det har visat sig att dom ökar risken för hjärtinfarkt och stroke.
Så jag får kämpa på egen hand, men det ska nog gå bra. Bara motivationen kommer tillbaka.

Efter vårdcentralen så mötte jag upp Hyllan, vi gick över till Tina. Blev en hel del kaffe & skitsnack. Skönt att va hemifrån ett tag. Fick några andra tabletter av Tina; Xenical, dom ska tydligen ha liknande effekt. Sen om man äter för mycket fett så får man tydligen rännskita?! Haha, jobbigt läge isåfall.

Vi har precis ätit korvstroganoff & ris, inte världens godaste men det gick väll ner. *flin* Och idag la Spinken upp alla bilder från i helgen, varav ett par stycken var på mig. Laddar upp 3 st här, dom skapligaste av alla.

Nu ska jag se om herrn kanske vill byta några ord med mig. Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback