Roadtrip; Eskilstuna - Klippan, Skåne.

Fick som sagt inte mycket sömn natten till lördagen heller, var mer eller mindre ett vrak på lördagsmorgonen.
Blev upphämtad här av Roger runt 10-slaget. Sen bar det av till Replokalen för att möta upp dom andra..
[Hyllan, Jonny, Tina & Sunkan] Tänkte att jag skulle vila i bussen ner, jo tjohej du. Lycka till att sova där. *flin*
Vi gjorde bland annat ett stopp i Linköping, käkade på Burger King - Och efter det gav jag upp sovandet &
joinade dom andra i drickandet istället. Det tog sin lilla tid att åka ner, speciellt eftersom vi hade x antal piss& rökpauser.

Måste väll erkänna att jag blev lite fundersam först när jag hörde att en till tjej skulle åka med, men jag är glad att hon gjorde det. Vi hade askul ihop så det gör jag gärna om flera gånger.

Väl framme i Klippan så var man lite rund om fötterna, otippat va? Haha! Men det var bara & sätta igång med sminket och sen fortsätta festa. Tycker de var folk överallt! T.o.m Flurry den jäveln var där, han lurade oss alla med att han skulle vara tvungen att jobba, sikken typ! ;D Men kvällens höjdpunkt [Åtminstonde för alla andra] måste väll varit när jag fick en kuk mitt i ansiktet? Undrar fortfarande vems det var? Dock var det inte speciellt uppskattat av mig då.. Nu däremot skrattar jag bara åt det. Hade tokskoj hela kvällen och det blev nog en aning för mycket alkohol men de var det värt. Jag behövde en sånhär kväll, efter allt som hänt. Jag kunde liksom koppla bort allt annat och faktiskt ha roligt. Tusen tack för att jag fick följa med & tack till alla som gjorde min kväll. <3

Kan dock inte påstå att resan hem var lika roligt; Trångt, svettigt och alla var hur slitna som helst. I sådana lägen är man glad att man inte har körkort. Körandet överlät vi åt Roger & Sunkan. Kom väll hem runt åtta, nio igår kväll. Skönt men endå tråkigt.. Tillbaka till allvaret med andra ord.

Inatt har jag iallafall sovit ut ordentligt, tack & lov för det. Men allt känns fortfarande jobbigt, jag hatar kärlek.
Obesvarad kärlek. Fast jag borde väll vara van efter alla gånger. Uh, nu får det vara bra för ett tag. Jag orkar
inte med att bli sårad igen. I give up. Nu ska jag ägna mig åt mig själv, åt att jag ska må bra.
Hur som helst så finns jag där för honom & det ska jag fortsätta med. <3

Ey, nu vankas det hemleverans av pizza. So long fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback