Virrpanna

Håller på och tvättar, tänkte att jag kör en vit & en mörk maskin. Men när jag ska gå ner och hämta allt upptäcker
jag att jag glömde sätta på den sista maskinen. Haha! Fan vilken virrpanna jag är. Så måste gå ner ytterligare
en gång sen. Vilket inte är lockande alls, med tanke på att jag ska träffa mamma idag. Hon slutar jobbet två så
hon är väll här runt halv tre. Hade tänkt att jag skulle tvinga med henne till Tuna Park. Måste köpa strumpbyxor,
lösögonfransar, hårspray och puder. Ska försöka att inte köpa nått annat onödigt.

För övrigt så lyckades jag övertala Cat att ta den tidiga bussen med mig, så 11.10 åker vi från Etown imorgon..
Nu ska jag laga mat. Bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback