9 dagar kvar..

Wohoo igår åt vi min efterlängtade tacos, sjukt gott ska ni veta! Åt så mycket att jag trodde magen skulle spricka, tjockisstyle you know. Haha! Hann dock inte göra någon matlåda tills idag?! Smart av mig va? Får slänga ihop nått nu innan jag ska åka. Idag känns faktiskt som en bra dag, jag är pigg (kors i taket) & glad. Skola till 15.00 sen bär det av hemåt för tvättstuga. Skönt att få det gjort.

Nu jävlar är det inte långt kvar tills jag ska till Skåneland, närmare bestämt 9 dagar. Längtar som tusen! En roadtrip är ju aldrig fel och dessutom har jag aldrig tråkigt med grabbarna grus. *flin* Hade dock varit roligare om vi hade åkt ner redan på fredagen - Så som det var bestämt från början, men de är inte mycket att göra åt.

Vet fortfarande inte om Baby hinner få pengar innan helgen, men jag hoppas.. Vore så mysigt att få ligga i hans famn.. Han är en riktig gobit den där ;] Nu måste jag klä på mig & så om jag ska hinna. Ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback