Äckliga förkylning

Har precis ätit frukost - Leverpastejs macka, gott som fan. Ingen jag umgås med skulle till skolan idag så jag skippade det också. Eftersom Cat inte orkade ta sig ner i tvättstugan igår så måste jag titta om det finns en tid
idag istället. Måste ju ha rena kläder tills jag åker, 15.35 går bussen från Eskilstuna. Det är bara ett byte, men givetvis ska jag få sitta i Sthlm och glo i sisådär 50 min?! Känns inte de minsta lockande.
Ingen som vill hålla mig sällskap?

Jag kan verkligen känna hur min hals börjar strejka och det är fan inte okej, vill inte vara sjuk. Inte nu iallafall.
Eller vill man någonsin vara sjuk? Hm. Äsch ska sno en kopp snabbkaffe av C nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback