Bä-ä-ä-ärs och lammet själv får välja

Så mycket för min nyktra helg, Miims lyckade övertala mig att följa med till No Loosers Cruisers igår. Så vid 21-tiden satt jag mig på bussen. Nyktra och sega tog vi oss dit. Det var tomt på folk och jag måste erkänna att jag hade ganska tråkigt dom två första timmarna men sen ordnade det upp sig *flin* Kunde dock inte hålla mig från att ringa min baby, han är ju så go! Kvällen var helt okej och det blev jävligt sent. I brist på bussar så sov jag kvar hoss Miims - Vi fick skjuts hit så. Långpromenader i strumpbyxor är liksom ingen höjdare i den här kylan.

Sitter fortfarande kvar hos M, hon ska strax tvätta en maskin sen ska hon med hem till mig. Så det blir inge plugg med Anna idag, det är jag alldeles för trött för. Ska hem och krama om Cat & ringa mig baby, saknar hans röst som fan. Lite bittert att jag glömde ta med laddaren igår - För nu är min mobil helt död. And I don't like it.
Nåväl det dröjer inte länge innan jag är hemma igen och det ska bli så skönt. Ska göra så lite som möjligt idag, måste ju vila mig så jag orkar med skolan imorgon. Ey, ska slita mig från datorn nu. Adios.
Kommentarer
Postat av: slyyn

Ere kärlek i luften bejbi? :)

2010-01-12 @ 21:54:52
URL: http://slyyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback