Bokat & klart, Gävle here I come

Cat har precis haft i svart färg i mitt hår, utväxten ska färgas och sen ska jag bleka det rosa enbart för att jag ska kunna få det lite mer skrikrosa. Kommer bli asnajs. Såvidare inte det svart rinner över det rosa, för då blir det typ lila? Uh, bara att tvätta håret sen kommer bli jobbigt. Tills det svarta inte färgar av sig längre vill säga.

Idag köpte jag en tågbiljett - för på fredag bär det av till Gävle för att träffa han den där fina. Ska bli trevligt, är inte de minsta nervös ännu men det kommer väll framåt fredagen. *flin* Och jag som skulle lagt undan pengar, jo men tjena! Jag kan verkligen inte spara, jag är en slösamajja ända in i benmärgen..

Föresten igår fick jag tillökning i min familj - Eggbert och Gilbert. [Baby döpte dom] Nya sexleksaker med andra ord! Haha fan dom är underbara. Jag vill köpa mera mera mera! Man kan inte ha för mycket av sånt kul.. En ny i månaden kanske? Köpte även ett spel som heter Intim, så nästa gång vi dricker ska vi prova det. Kan bli kul ;D

Ikväll kommer Jocke aka Idioten hit, det gillar vi inte. Men Cat måste fylla i hans tatuering & sen blir vi av med honom för gott. Tacka fan för det! Åh gissa om jag är lite sugen på att få lite mer färg på kroppen, vill göra mina diamanter nu. Men det får väll vänta för jag antar att C inte har alla färger hemma osv.
Den som väntar på nått gott..

Påtal om gott så blir det kaffe & cigg nu medans jag väntar på att jag kan skölja ur den svarta färgen.

1.Gilbert 2.Namnlös (So far) 3.Eggbert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback