Den tjugosjunde Januari tvåtusentio

Sitter & samlar ork till att städa, för de är riktigt äckligt här hemma nu. Ser ut som en jävla svinstia. Jag klarar iallafall inte av att bo så. Ska kila ner och se om det finns någon tvättid också, när jag endå håller på. Sen har vi rökt inne ett tag nu, pågrund av att vi inte velat gå ut i kylan. Haha, men det får de vara slut på. Det luktar så förbannat äckligt. Så jobbigt är det inte att ta på sig en jacka och gå ut på balkongen & röka.

Syrran kanske kommer hit ikväll [Hon vill ha hjälp med att bleka håret] - Vet inte riktigt vad jag tycker om att hon vill bli blondin? Mycket möjligt att det är jättefint, men jag har aldrig sett henne i nått annat än mörkt hår. Hoppas iallafall att vi ses idag, känner att jag behöver en dos av systeryster nu när jag mår såhär.

Hepp hepp klä på sig och börja med att diska då!

I still like you <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback