Det är INTE okej

Kvällen började bra igår, jag Anna och Cat käkade god mat (Lövbiff, potatis tjosan, sås och paj till efterrätt) och sen så fixade vi iordning oss här. Åhå så fina vi blev *flinar* Och jag måste erkänna att jag faktiskt älskar mitt hår nu, behövde nog bara vänja mig vid det. Lägger upp en kass mob bild nu, får fixa någon bättre sen. Det blev iallafall utgång på Harrys, hade sjukt kul där. Micke, Annas bror Frans och hans vän kom dit lite senare. Haha jag är fasiken helt såld på Annas bror, så jävla fin! Dessutom väldans trevlig. Nåja, alkohol intaget under kvällen blev en aning för mycket men å andra sidan så är det bara nyårsafton en gång om året. Fick iallafall mitt hångel vid tolv-slaget. Myspys. Hem kom jag, minns dock inte mycket från taxiresan.. Så det kan bli.

Idag fick jag höra om allt som hänt några av mina vänner igår, och tro mig det förbättrade inte min syn på er svartingar. DÖ! Vän nr 1 blev antastad på vägen hem, hade hon varit fullare hade hon antagligen blivit våldtagen. Vän nr 2 tog en taxi hem som hennes mamma skulle betala, chauffören kläcker då ur sig "Kommer inte din mamma ut och betalar så våldtar jag dig". Vän nr 3 blev också utsatt för en äcklig chaufför. Tror dom att det är okej att bete sig så? Det kanske det är hemma i deras jävla land, men fan inte i Sverige. Kan inte förklara i ord hur förbannad jag är, dom borde kastreras! Man får helt enkelt börja gå med tårgas och liknande saker i väskan. Fagov!

Känner att jag måste röka en cigg till nu, lugna nerverna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback