Doin Gävle

Jahapp då var man hemma i Eskilstuna igen och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Borta bra men
hemma bäst stämmer fan inte.
Han var hur trevlig som helst & dessutom tokfin *flinar* Helgen har varit lugn,
och det var nog precis vad jag behövde - En nykter helg. Vi har inte gjort något speciellt, mest glott på tv, film
och spelat lite tv-spel. Att jag kickade hans arsle på Tekken var inte så uppskattat, haha! Även fast det blev
nyktert så gick det åt några hundra, men vaddå pengar är väll till för att spenderas. Det var de värt, för jag
trivdes som fisken i vattnet. Kändes väldigt tråkigt att behöva åka hem idag, hade gärna stannat längre men jag måste ta tag i det här med skolan. Uh, tillbaka till verkligheten. Tack för en mysig helg baby.

Ska ta mig en macka nu innan det är läggdags. Bye bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback