En överdos av leopard

Börjar fundera på om man kan ha för mycket leopard? , tror inte det *flin* Så fint att jag nästan vill krypa ner med desamma. Eller ja, det vill jag väll hur som - Försökte vila några timmar förut men lyckades inte riktigt somna då heller. Hatar när det blir såhär. Det är inte ofta jag har svårt för att sova, ask anyone.

Har iallafall pratat mer med Baby, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Allt som sagts är inget jag tänker skriva här. Vill att du ska veta att jag finns här för dig, dag som natt. <3

Undrar för övrigt hur mycket en människa kan gråta? Torkar aldrig tårkanalerna ut? Guess not.

Det är så mycket jag vill få gjort nu men orkar i stort sett inte ett skit. Ska försöka ta mig i kragen och städa upp på mitt rum & ta en sväng med snabeldraken. Bye..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Urtjusig säng, stumpan! ;)

2010-01-28 @ 15:18:21
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback