I miss J

Igår storhandlade vi hem mat, så jävla skönt att ha frysen full igen. Det var ett bra tag sen sist. Vi missade dock
lite småsaker men det köper vi nästa vecka, när jag får in mina pengar. Tur att jag har systeryster som ställer
upp med skjuts hela tiden, what would I do without you? Åh, måste bara berätta; När jag var i Gävle fick jag ett
mms av min äldsta systerdotter, en bild på henne och där det stog "När jag blir stor ska jag bli som dej <3"
Hur sött var inte det då? Hon är 9 år, snart 10. Barn har sina ljusa stunder ibland *flin*

Idag var jag i skolan, visserligen inte speciellt länge men endå. Pratade med en av lärarna om hur jag känner, att jag inte mår bra alls & att jag funderar på att sluta. Sålänge jag får börja plugga på distans istället. För jag vet att jag inte kommer klara av att va på skolan såpass mycket som det behövs för att få omdöme. Kändes skönt att få det ur sig, ska dock prata med en av dom andra lärarna imorgon. Elinor, hon är även studievägledare eller
va det heter. Hon är bra, och alltid förstående.

För övrigt så saknar jag J, så fin så fin. Skulle helst vilja åka tillbaka redan nu, men det är lättare sagt än gjort.
Men jag hoppas på att jag får träffa honom snart igen, för det måhända att jag faktiskt gillar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback