I need a hug

Tja, dagen började ju iallafall bra. Var hur glad som helst imorse. Sen vet jag inte riktigt vad som hände,
känner mig allmänt nere nu. Sjukt trött är jag också, började läsa mer ur Liam Norbergs "Insidan" & den verkar
vara förbannat bra. (Läste en hel del på tåget sist) Men efter sisådär tjugo sidor insåg jag att mina ögon var alldeles för trötta för att läsa idag. Får fortsätta imorgon.

Syrran var nyss förbi en snabbis, skönt att få prata med henne lite. Även om det som sagt bara var för en kort stund. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sova snart kanske vore en idé.
Men först ska jag lyssna lite mer på denna underbara låt.


Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Underbar låt ^^

2010-01-22 @ 03:07:41
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback