4 O'clock in the morning

Abooo, vi är fortfarande vakna även fast vi är sjukt trötta. Crazy! Har precis mobbat horgubben på msn, förklarat mina misstankar om att han har ett litet ollon & att han kommer på 4 sekunder. Hahaha, ja jag är bra jävla
uttråkad. Finns nästan ingen rolig vaken nu heller, vilket iofs är förståligt med tanke på vad klockan är.

Nu är det bara fyra, FYRA dagar kvar tills jag, Catten och Hyllan åker till Kuggnäs. Fasn va jag längtar <3
Hoppas på en massa heta karlar, bra band, en hel del pökande (inte nödvändigtvis för min del) och givetvis en
jävla massa alkohol. It's gonna be a hell of a party.

Känner att det är dags att krypa ner och krama kudden faktiskt, det är ju en dag imorgon också.

Natti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback