Happ, onsdag igen då.

Åwh, idag vaknade jag faktiskt med ett überbra humör *flin* Bokstavligen flög upp när klockan ringde, var tvungen att ställa den eftersom jag har en tvätt tid klockan 10.00. Can't miss it. Skönt att jag plockat ihop tvätten igår, så slipper man tänka på det nu. Har redan hunnit duscha och snart ska jag avnjuta lite kaffe. Gottigottgott.

Är toksugen på att färga håret idag; Bleka lite av det, antingen walls, överhåret, nån slinga i luggen..? Vad som helst liksom. Jag vill ha en förändring! Rött, rosa, blondt? Eller ska jag helt enkelt bara behålla det svart? Hjälp mig nu för fasn. Vad tycker ni?

BTW; Jag har ju helt glömt av att berätta att Mimmi och Cherry ska till Parken Zoo på lördag, det är lite olika artister som spelar där då. Men anledningen till att vi går är Henrik Roos - Han har en helt fantastiskt röst. Och
det bästa utav allt är ju att biljetterna var gratis, tur det med tanke på våran ekonomiska situation. Hahaha!

Kaffetajm <3



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, lördag ska bli kanon!

Jag ser fram emot det jättemycket.

Han e guld!!



Ang håret tycker ja du ska behålla det som det är, vore snyggt med två slingor på sidorna kanske, rosa.. eller blonda. :)



Puss <3

2010-06-02 @ 16:48:18
Postat av: niklas

snygging

2010-06-02 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback