Jungfruresan

Det var helt ljuvligt att segla i fredags, första men absolut inte sista gången. Älskar att vara ute på sjön, sola, åka båt, fiska - You name it. Och detta var verkligen en upplevelse. Och ett par kalla öl gjorde inte saken värre. Vi seglade från Torshälla till Sundbyholm, jag fick t.o.m styra ett tag. Kan dock inte påstå att det var frivilligt, hade
mer eller mindre panik över att man skulle råka köra på något. Mitt ute på sjön liksom? Hur stor är chansen?
Haha det gick iallafall hur bra som helst. Det negativa med öl är ju iofs att man blir så förbannat kissnödig, och
när vi hade åkt en bit så upptäckte vi att toaletten var trasig. Great. Så jag kissade i en hink, nöden har fan ingen lag. *flin* Väl framme i Sundbyholm så satte vi oss på "fiket" där, drack varsinn Irish Coffe och hade det trevligt. Sen bar det av in mot Eskilstuna igen, vi hann med en sväng på Josefs innan vi gick hem för kvällen. Kunde inte
ha haft en bättre fredag.

Vaknade upp relativt välmående & jag hann knappt borsta håret innan Mimmi drog med mig hem till Waxa. Öl till frukost, och lunch.. Fina grejer det. Efter två förbannat goda öl så drog vi till Lilla Tuppen och mötte upp lite annat folk. Satt väll där i 3, 4 timmar innan jag helt gav upp. Insåg att jag behövde få nåt i magen, samt sova lite mer.
Så jag hoppade på bussen hem och gjorde hemmagjord pizza till mig själv. Den blev god som satan! Fick
faktiskt besök också, Stefan kom över på lite kaffe och skitsnack. Det gillades, med tanke på att vi inte hade
träffats på typ ett år? Vårat årliga nakenbad tar vi nästa gång, idag var vi båda för slitna. Men nu har han åkt hem, och här sitter jag och skriver om diverse saker som inte en jävel bryr sig om.. Haha, överväger starkt att krypa ner i sängen och sova. Det är ju faktiskt en dag imorgon också.

God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback