Kryssningsdags!

Vi var en snabbis hos mamsen igår, hon fick blommor, choklad och ett litet kort. Sen bjöd hon på fika, dock
ingen tårta som jag hade hoppats på. *flin* Mitt i allt så ringde Tessy och tyckte vi skulle ta oss en öl, så syrran släppte av mig där på hemvägen. Det blev en öl hemma hos henne sen gick vi ner på stan och kollade läget.
En stund på Time Out och sen på Royal Oak. Det var endå rätt många ute med tanke på att det var måndag.  Men sen satt hungern in och vi begav oss hem till mig för att laga mat. Potatisgratäng och lövbiff, inte helt fel.

Idag har vi tamefan bokat en kryssning tills nästa tisdag, det kommer bli alla tiders. Ska bara försöka skrapa
ihop lite mer pengar så man kan käka och dricka lite där. Det blir jag, Tessy och 2 goa gubbar. Längtar som fan!
Har inte varit på kryssning på år och dar så det är verkligen på tiden. Hoppas på fler under sommaren. För det är
ju fantastiskt att sitta uppe på däck och dricka lite drinkar.

Måste få nått i magen innan det är dags för att tvätta. Hungrii tjej,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback