Sökes; Resekompanjon

Idag känner jag mig mindre hatisk, rätt glad faktiskt. Idag ska jag grilla, vare sig det blir i sommarstugan med
Tina & dom, hos syrran eller hemma. Jag är sjukt sugen på att smaka grillspjuten jag har i frysen, & så har jag
två majskolvar liggandes. Gott som tusan. Fattas bara lite potatissallad eller nåt liknande.

Det verkar inte som att Anna kan följa med till Öland, hon har uppkörning den 28:e här i stan och det krockar liksom. Väldans tråkigt med tanke på att jag inte har den blekaste om vem som annars kan följa med. Antingen jobbar folk eller så ska dom bort själva. Men ni andra; Kom igen, hur kan man tacka nej till en gratis resa?
Jag skulle inte ha tvekat en sekund ifall någon erbjöd mig det, men det är ju jag. Fasn, jag vill verkligen åka men inte ensam med alla dessa gamlingar. Då kommer jag dö av tristess, dom är sjukt tråkiga! Jag har till onsdag
på mig att hitta en resekompanjon, tjej som kille - Det är mindre viktigt.

Dags för lunch; Potatismos och lövbiff.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha roligt me en trasig tjej som typ skryter me att hon e arg över allt! Din stackare....javet att du tycker att du kör nån spännande, svår å speciell grej me ditt liv men för i helvete !! Ja har varit i ditt läge....

2010-06-22 @ 20:56:47
Postat av: Sandra

Skulle väll knappast kalla det skryta. Och vem är du då? Som inte vågar skriva ditt namn?

2010-06-22 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback