Sommar och sol

Har nyss kommit hem från stan, skönt att ha fixat de flesta papper till soc nu. Fattas bara några från csn, men
dom kan jag skicka in senare. Björn skjutsade mig både dit och hem, tack. Nog för att det hade varit bra med en långpromenad men inte i den här värmen. Det är tokvarmt, men jag klagar inte - Det är sommar nu och jag
älskart. Längtar som tusan till Öland, ligga på stranden och sola & dricka. Det kommer bli fantastiskt! Men
Annas farfar skulle vara bortrest så vi får bo med mamma och dom på campingen. Kyrketorps camping, as
always. Den ligger ganska nära Böda. Hoppas Anna bestämmer sig för att följa med annars frågar jag någon
annan. Visserligen finns det faktiskt en plats över ändå. Men vem vill trängas hela vägen?

Nu ska jag göra lunch, är vrålhungrig. Pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback