I wan't you and I wan't you bad!

Känns som att jag har mycket på gång just nu, ligger efter med pluggandet, har fullt upp med all planering inför den kommande fredagen osv. Har med andra ord massa tankar & funderingar i skallen. Behöver ta mig i kragen och ta tag i saker å ting - Sluta skjuta upp allt in i det sista. Så typiskt mig! Och vissa saker vill jag så gärna, men jag kan bara inte. Önskar att saker å ting vore annorlunda. Lär knappt vara någon som förstår vad jag menar, och det är nog lika bra... Nog med gnällande för idag!

Har haft en helt nykter helg nu, hur skönt som helst. [Sen att jag var på krogen i onsdags, det är en annan historia.] I fredags så kikade jag på film med R, mysigt att komma iväg lite. Var fasiken mitt ute i skogen! *flin*
Tack för sällskapet! På lördagen var det mys med min Cat, vi låg i min säng, moffade massa onyttigt och kikade på Happy Feet. Kan dock inte påstå att filmen var speciellt bra, men jag gillade läget endå. Tro't eller ej, men det är inte ofta vi faktiskt umgås även om vi bor tillsammans. <3

Idag har jag rensat ur garderoben så man kan få in lite mer kläder där. Vi har mer eller mindre användt den som ett förråd. Haha! Men nu jävlar kommer man in. Bara det tråkiga kvar, att bära ner skiten i källaren. Det är bland annat en sängram till en dubbelsäng, kul jul. Sen har vi haft finbesök idag, Doris var här några timmar. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och glo på någon halvdan film. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback