Lugg it is! <3

Idag har sannerligen varit en fantastisk dag: Först kom Mimmi hit, kort därefter så mötte vi upp Cat och gissa om
jag saknat min baby <3 Det blev en promenad till ica för att inhandla tacos. Mumsigt värre, skulle kunna äta det
flera gånger i veckan. Love it. Sen blev det dags för Cat att fylla i Mimmis blommor som hon tidigare gjort. Dom
blev riktigt tjusiga. Sist men inte minst så klippte Cat lugg på mig... Jag gillart, men det är ovant så inåt helvede. *flin* Dessutom tycker jag att det är skitjobbigt att fixa till den hela tiden så lär inte alltid ha den utsläppt.

Imorgon ska jag åka till Willys med mamsen, känner att jag måste få lite mat hemhandlat iallafall. Har inte
speciellt mycket pengar men måste ju få nått i magen. Får bli billiga saker så som köttbullar, korv, fiskpinnar, makaroner osv. Det blir några kämpiga månader framöver, framför allt nu när csn kommer börja dra pengar.
Kommer få ca 2000-3000 mindre i månaden. Vet inte hur jag ska klara mig. Är med andra ord i desperat behov
av ett jobb. Lättare sagt än gjort.

Nu ska jag ha en camdejt med en pudding från Västerås.

Kommentarer
Postat av: niklas

snygg tjej

2010-04-02 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback