Underbart väder!

Det är så underbart väder ute, solen skiner och himmeln är alldeles blå *flinar* Känns verkligen som att våren
är påväg nu. Och endå sitter jag inomhus? Men det enda jag har tid för just nu är att plugga. Har en hel del att
göra och jag tänkte försöka bli klar innan helgen så jag slipper plugga då iallafall. Synd att man inte hunnit köpa
utemöbler till balkongen, för då hade jag utan tvekan setat där och njutit.

J-O ringde mig igår, och det kändes fantastiskt bra att prata med honom. Jag är glad att han fortfarande hör av
sig, och denna gång var han inte alls så dryg som han brukar. Jag kan inte påstå att jag har hört av mig speciellt mycket till honom. Fast det har ju haft sina anledningar. Men han finns i mina tankar, väldigt ofta. Precis som
förut, enda skillnaden är väll att det inte känns lika jobbigt längre.

Påtal om karlar så saknar jag min favorit - Tycks inte kunna släppa taget om honom. v Men nu är det iallafall
bestämt att jag ska vara i Stockholm under vecka 14, medans dom gör stambytet här. Och då ska jag göra allt
för att få träffa mitt hjärta. Sen finns det ett par goa människor till jag ska se till att träffa. Bland annat Peppe :)
I samband med den veckan så är det Påsk och så fyller Cat hela 20 år. Så det kommer vara full fart, men det
ser jag faktiskt fram emot - 1 vecka i Stockholm. [Även om det inte är min favorit stad]

Dags att hugga tag i allt som måste göras!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback