Burn & Rise

Fick minsann Mad Sin's senaste album av Jocke för ett par dagar sen, och den är helt klart godkänd. Poppar
den för fullt här hemma *flinar* För Mad Sin är och kommer alltid förbli ett utav mina favoritband.

Är relativt nöjd över denna helg; Jag fick mitt matsällskap i fredags, Tessy och Kevin kom över och käkade
tacos. Jösses va gott det var! Givetvis blev det lite cider och öl på det, inge ovanligt när det gäller oss. Efter
ett tag kände vi att Lagersberg inte hade så mycket att erbjuda för kvällen så vi siktade på "The house of Wäx". Haha med andra ord så drog vi hem till Waxa i Nyfors, där även Bengtsson befann sig. Ja jo, glömde nästan;
Det fanns ytterligare en filur där, en riktigt jobbig jävel. Han lyckades med att förolämpa de flesta av oss, vara allmänt spydig och sist men inte minst pissa ner badrumsgolvet. Så gosigt. Trotts att jag var i trevliga vänner sällskap så drog jag hem skapligt, visserligen så var jag relativt nykter också. Imponerande för att vara just mig.

På lördagen bar det av ut mot förskräckliga Torshälla - Alkolisterna, narkomanerna och finnarnas stad. Tina var den som ställde till med fest, men jag hann även med att träffa Hanna gumsan. Hon befann sig i lägenheten mittemot oss, så vi tog en cigg och snackade lite skit. Nåja vi förfestade ett gäng hos Tina innan det blev lite pontiac åkande in till stan. Klockan sprang iväg rätt fort så det blev tyvärr ingen tripp till Åkers Styckebruk för
att se Big Walter Combo. Nästa gång Jonny boy, nästa gång. Istället fick vi nöja oss med Time Out. Kan ju inte påstå att det är stadens inneställe, men gratis inträdé och bra sällskap is good enough for me.

Idag är det mors dag <3 Har inte kunnat träffa min mamsing, men jag ringde henne och pratade lite strunt istället. Syrran och jag åker ut och firar henne imorgon, bättre sent än aldrig. Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, kan ju inte sitta här och lukta fis. Sen är det dags att städa upp här hemma, innan det hinner bli riktigt stökigt. Så på med lite bra musik sen kör vi :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback