Fattiga tider

Har nyligen kommit hem från Willys, mamma handlade mat åt mig igen. Så himla snällt, vet inte va jag skulle
göra om jag inte hade min mamma och min syster. Love you. Nu är hyran & alla räkningar betalda, mitt saldo
på kontot är 27 kr. Verkligen jättekul. Ska ha lite pengar av Tessy och Nilla men dom kommer väll efter helgen.
Fan, har inte ens råd att ladda på mobilen denna månad, jävla pissliv.

Är riktigt sugen på att käka tacos idag, men hur kul är det att laga åt sig själv? Och det lär väll inte va en jävel
som vill komma och sällskapa heller. "Det är ju fredag & då måste man festa." Nåväl, ska inte klaga.
Mer mat till mig!

Imorgon så vill jag åka till Åkers Styckebruk, Jonny spelar med ett av sina band där. Det vore kul att se, men
får se om jag känner någon mer som ska dit. Åker ju inte själv. Det är ju iallafall gratis inträde & det gillar vi.

Nää, mår illa som en gnu så nu ska jag lägga mig och vila lite.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Mammor är fan helt underbara att ha ibland :) Skönt att det löste sig med mat iallafall, för du måste ju äta din toka!

Puss

2010-05-28 @ 16:41:24
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback