Cheers mate

Jag måste erkänna att jag inte riktigt känner igen min egen mamma... Vi har handlat som tokar idag, och jag har ängtligen fått min rosa julgran + massa pynt till. Det blev min julklapp från mamma, lite tidigt dock. Har för övrigt redan ställt upp den, kunde inte låta bli *flinar* Om som om det inte vore tillräckligt, jag har fått pengar till skor och nu fick jag lite mat & lite smått och gott från bolaget. Ååååh, mamma är bäst! Vi rände runt i tre timmar tror jag? Är skittrött nu, hade tänkt sova några timmar men det hann jag inte med.

Mimmi är påväg hit nu, vi ska äta middag; Potatisgratäng, lövbiff & vitlöksbaugette. Mumma! Sen drar vi nog hem till Evve på fest & sen hoppas vi på krogen senare. Fasn va roligt vi ska ha ikväll :]

Humöret sjönk nyss en aning, en av dom som jag bryr mig om allra mest kläckte ur sig en förbannat elak kommentar. Även om personen i fråga inte förstår hur illa det lät så känns det. Blev faktiskt lite ledsen.. Whatever, nu ska jag ta mig en öl och ragga upp partystämningen igen.

Cheers mate!
Kommentarer
Postat av: Amelie

Hoppas inte det var jag, jag är lite klantig ibland :(

2010-11-27 @ 21:17:50
Postat av: jensa

Du är över känslig som vanligt och tolkar allt som du vill. växupp

2010-11-28 @ 11:17:43
Postat av: Nocturnia

Hörru, har du slutat blogga? :(

2010-12-19 @ 21:01:31
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Sanna - Mamma till Jack

Ja, jag väntar också på uppdatering ;)

2010-12-19 @ 23:24:20
URL: http://mittlillaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback