Crank

Åhåå jag har varit så rastlös idag att jag t.o.m skurat toan/badkaret och torkat rent skåpsluckor mm. Inte illa alls, får verkligen en hel del gjort när jag är röksugen. Har tänkt på cigaretter ungefär tusen gånger idag men jag har inte köpt några. Bra va? En dag avklarad, bara resten av livet kvar typ..?

Har även hunnit kolla på 4 filmer, dom två senaste var Crank 1 & 2. Passade på att dreggla ordentligt över Jason Statham, jag verkligen älskar den karln. Grrr, han om någon är liggbar.

Kom nyss upp ur badet och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, titta på fler filmer kanske. Vill inte sova riktigt ännu så det får bli nåt sånt. Jahapp, ska väll gosa ner mig i sängen och krama kudden. I brist på annat liksom.

Bye.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Crank filmerna är riktigt bra :)

2010-11-16 @ 12:47:33
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback