Fail

Eeh, efter att jag och Mimmi irrat omkring på halva sjukhuset så hittade vi tillslut upp till "tandläkaren". Väl inne så konstaterade dom att jag hade en inflammation i tandköttet - Precis som jag sa. Dom sköljde rent, och berättar sen att man i stort sett kan göra det hemma också. Det kunde inte den andra tandläkaren sagt? Nejdå, dom gillar att sno ens pengar. Fick inte ens nåt pencillin utskrivet denna gång, men fick med mig en fin faktura på 377 kr för att dom sprutat in lite vatten i min mun. Billigt och bra.

Missade att ta med typ hälften av alla papper så det resulterade i att jag inte kunde lämna in något alls. Så jag måste ner imorgon igen. Samt hämta ut ett nytt hyreskontrakt, har visst slarvat bort mitt. Behöver det för att kunna söka bostadsbidrag. Ååh, det är lappar hit och dit! Man skulle ha ett jobb så hade man sluppit all skit.

Känner mig ungefär lika glad och nöjd som jag ser ut på bilderna. Hejja!
Nu blir det en telefondejt med bästaste Tessy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback