Fulast ever

Igår fick jag för mig att klippa håret kort, och som ni vet så blir det typ aldrig som man tänkt sig. Det är alldeles för kort nu - Skitfult rent ut sagt! Ångrar mig så jävla mycket att jag har bölat som en barnrumpa & det har jag aldrig gjort över en frisyr förut. Kanske låter löjligt? Men ni skulle nog förstå mig om ni såg. Dessutom passar mina blonda walls inte lika bra nu så det lutar åt att färga dom svarta igen & jag som hade fått dom rätt så ljusa.

Var nere på stan idag, hade möte på arbetsförmedlingen & så hämtade jag en lapp från försäkringskassan. Hade såklart mössa på mig och sjal. Haha, allt för att dölja fågelboet. *muttrar* Får helt enkelt börja använda mössa/keps på heltid eller skaffa löshår. Men imorgon är det begravning & det kanske inte vore så populärt med mössa i kyrkan. Hm, det kan bli spännande. Folk lär ju undra vafan jag har gjort. Hoppas att Baby inte dumpar mig när han ser mitt fula hår, haha! <3

Lunchtime!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback