Jag har gruvarbetare i mitt huvud

Det blev en sväng till Dannes igår med dom bästaste; Tessy, Marko och Hyllan. Kan inte påstå att det var speciellt mycket folk där, men med rätt sällskap så kan man ha roligt ändå. Marko sjöng kareoke & det var bra nära att jag och Tessy gick upp också. Tack och lov så kom vi aldrig så långt. *flin* Skönt att få komma ut lite, träffa lite folk istället för att bara sitta hemma och glo. Men nu får det bli nyktert några helger framöver.

Sitter med jordens migrän nu, hoppas skiten går över snart. Får nog ta och köpa hem migränmedicin så fort jag får pengar. Just nu äger jag inte ens 100 kr. Uuh, det är mycket som behöver köpas hem.

Nu i veckan så ska jag förhoppningsvis få krama på min älskling. Och vet ni vad? Igår hade han varit min i en månad. Jag är så glad att du finns - Du är det finaste jag har <3

Nu ska jag gräva ner mig i sängen igen, stänga av musiken och släcka lampan i hopp om att migränen försvinner väldigt, väldigt snart...

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback