Längtan

Sov lika illa som vanligt inatt, har vaknat stup i kvarten; Men jag hann drömma lite och jag drömde om du. Att vi träffades hemma hos dig och det kändes perfekt, åååh vad jag saknar min karl. Men nu är det inte långt kvar tills vi ska ses. Tack & lov för det. Mig <3 Dig

Gav upp sömnen för ett tag iallafall, har vaknat i stort sett en gång i timmen och det blir man ändå inte speciellt utvilad av. Kan lika gärna vara vaken ett tag istället. Pratar med den enda person som tycks vara vaken och online på min msn; Dannyboy. Men han ska visst gå och lägga sig snart, bittert. Får väll slå på en film och försöka somna till den.

På fredag fyller Mattias (Pernillas kille) hela 37 år & det måste vi såklart fira. Ska fixa en liten överraskning åt honom, bäst för honom att han blir glad för det annars spöar jag honom med lilltån. *flin* Jag fick låna lite pengar av Carrro, delvis för att jag ska kunna "göra" just det åt honom. Det är inte värsta grejen men å andra sidan så är det faktiskt tanken som räknas.

Imorgon (idag) ska jag nog träffa Natalie om allt går enligt planera, ska bli mysigt. Vi har inte träffats sen begravningen så det är bannemej på tiden. Sen försöker Tessy få med mig till nåt pass på gymmet?! Jag vill faktiskt börja gymma med henne & jag hade tänkt prova på det innan jag köper gymkortet, eftersom det ändå är gratis. Men, hade inte direkt planerat att gå på ett pass som utförs i en grupp? Massa folk med andra ord. Känns skitläskigt! Vi får se hur det blir, jävla fegis man är. Någon gång ska väll vara den första.

Känns bra att jag kommer ha saker att göra på resterande dagar denna vecka, ruttnar av att bara sitta hemma ensam och glo. Nu har jag btw inte rökt på FYRA dagar. Ska ta mig ett glas vatten och glo runt lite mer på internet. Skojsigt.

Puss!
Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är allt möjligt, 4 lager :D

Så jääävla gott.

Men blir en skaldjurs smörgåstårta kan man väll kalla det :D

2010-11-18 @ 11:06:42
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback