Mardrömmar

Jag har sovit så sjukt illa inatt, antagligen pågrund av mardrömmarna.. Drömde att Baby var jätte, jätteelak mot mig. Sen dumpade han mig & grejer. Vaknade upp med tårar i ögonen, Haha! Att en dröm kan kännas så verklig! Så sms:ade honom direkt när jag vaknade, ska fasn tvinga honom att prata med mig när han vaknar också. Vore rätt skönt att få höra hans röst bara <3 Haha, nu låter jag ju helt störd men det bjuder jag på.

Har tänkt extremt mycket på vad jag ska skaffa för praktik och har kommit fram till att jag borde försöka få praktik inom vården. Där har jag ändå lite erfarenhet & det finns chanser till jobb. Ska bara få arslet ur vagnen och ringa, tycker det är skitjobbigt. Vet liksom inte vad jag ska säga, har aldrig varit bra på att "tala för mig" så att säga. Men man får väll göra sitt bästa och det kan ju inte gå mer än åt helvete.

Bästaste Fanny håller på och fixar en ny design åt mig, ska bli kul att få en snyggare blogg. Är väldigt nyfiken på hur det kommer se ut, det kan iallafall inte bli värre. Nu är det bara vitt och tråkigt. Uuuh. Hoppas på att hon blir klar med den denna vecka iallafall. Det ända hon påpekade att jag inte fick ha var leopard, hon tycker att alla har det nu för tiden. Och det kanske hon har rätt i. *flin* Ååååh, vi har även en dejt den 2:a december; Jag ska till Nyköping på ett möte då och måste såklart hälsa på henne också när man är i krokarna. Mysigt! :)

Och för hundrasjuttiosjunde gången så ska jag försöka sluta röka igen. Det gick inte så bra sist, klarade väll kanske en dag? Duktigt Sandra, verkligen. Men jag vet att jag kan, för jag klarade det bra länge en gång förut. Så idag är det dag 1, har lite mer motivation nu - Klart det kommer vara svinjobbigt men jag ska fan klara det!

Hepp, nu ska jag vara en duktig hemmafru [Som om jag inte alltid är det.] Städ, diskning och lite annat kul står på schemat denna måndag.

Puss på nosen!
Kommentarer
Postat av: Amelie

"Hejsan, mitt namn är Sandra Lundberg och jag är intresserad av att praktisera hos er." Och sen sköter dem snacket ;)

2010-11-15 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback