Same shit different day

Har insett att det enda jag äter nu för tiden är; Pommes, pulvermos, snabbmakaroner, korv, köttbullar och fiskpinnar. Sånt skit är liksom billigt, och det är knappt så jag har råd att köpa sånt. Det är oftast mamma som får bidra med lite mat, och jag är väldigt tacksam över att hon gör det. <3 Men det är tråkigt för mig som älskar att laga mat och baka att inte kunna göra nåt kul - Snabbmat räknas inte direkt som matlagning.

Har tamesjutton sovit illa inatt med, det är underbart när min nacke och mina kuddar har krig med varandra. Eller inte. Tänkte skriva att jag iallafall är glad ändå, men då skulle jag ljuga. Är faktiskt less på det mesta just nu, förhoppningsvis så vänder det snart. Pratade med underbara Amelie för några dagar sen & allt som jag berättade för henne har jag inte berättat för någon annan. Denna kloka dam förstår mig, och hon kommer alltid med så bra svar. Det var skönt att få ur sig allt, ingen mår bra av att hålla för mycket skit inom sig. LOVE YOU! <3
Jag håller med Hyllan, att det finns väldigt få som verkligen betyder nåt och även fast jag inte träffar A speciellt ofta så är hon helt klart en av dom personerna.

Nu ska jag kolla färdigt på Mean Machine, somnade visst igår. Sen göra ehh.. brunch? Har inget i frukostväg hemma så jag lagar mat istället. Då blir det väll brunch? Ja, vi kör på det.
Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

sv: tack :) Jag hoppas att de är goda ;)

2010-11-16 @ 12:26:21
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Amelie

Åh vad lycklig jag blir när du skriver så.. Tack! Jag älskar dig <3

2010-11-16 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback