Skoshopping

Det blev inte många timmars sömn för mig inatt, tror jag kom isäng runt 03 & sen hade jag ställt klockan på 07.30. Men när man ska iväg och shoppa så tycks man alltid orka ändå *flin* Min syster hämtade upp mig vid tio och då åkte vi förbi Sofie en sväng. Blev lite mer bebissugen när jag fick se Alvin igen. Dom är så söta dom små. Sen blev det Tuna Park, hon letade efter kläder till bröllopet som hon ska på i helgen & jag tittade mest efter skor. Det var ju trots allt det pengarna var till. Jag brukar alltid ha svårt att hitta skor, dels för att jag har så stora fötter & för att jag har tjocka ben. Haha vilket dilemma! Hur som helst så tycker jag att allt jag provade idag passade utmärkt. Så det blev hela tre par skor för 498 kronor. Tag 3 betala för 2. Så jag fick dom billigaste [Gympaskorna] gratis. Awesome. Känner mig rätt nöjd. Dom är dock lite finare i verkligheten än på bilderna. Hade först tänkt att köpa något bootsliknande men det får bli nästa gång. Börjar bli rätt fullt på min skohylla & ändå så slängde jag typ 7 par härom veckan. Galet. Sen bjöd jag henne på mat; Inget avancerat, bara donken. Äter inte där så ofta så det fick funka för idag. Har haft en tokbra dag med världens bästa syster.

Är hur trött som helst nu men ska försöka hålla mig vaken annars kommer det bli lika sent inatt igen. Kanske ska dra igång en film eller nåt? Laddade ner flera stycken igår. Men först ska jag slänga iväg ett sms till mitt hjärta & berätta hur mycket jag saknar honom. v

Pyss!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Dom e så tjusiga såå! :)

Kommer härma dig lite, för ja köper dom vita fast i svart i morgon ;) Lite cute ändå att vi kommer ha likadana skor fast i olika färg ;p

& Guld värt att ja fick låna cash! Puss!

2010-11-24 @ 16:27:13
URL: http://www.fuckedupfeeling.blogspot.com
Postat av: Fanny

Aaw söta du <3

Btw, fan va snygga skoooR!

2010-11-24 @ 16:56:06
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback