Tandvården kan ta mig i röva!

Tji fick jag. Gick upp astidigt för att ringa tandläkaren, ringde till kliniken i Torshälla eftersom det var där jag var senast. [Bodde där förut] Då sa dom att jag kunde välja vilken klinik jag ville, så jag tänkte att Forskliniken vore ett bra alternativ - Den ligger väldigt nära stan. Och eftersom jag har så jävla ont & käften är helt svullen så "klickade" jag i akuttid. Då hänvisas man tydligen till sjukhuset? Annars var väntetiden flera månader. Skitbra. Och för att toppa allt så tar dom inte faktura på sjukhuset, man måste alltså betala direkt. Tur att jag är så tät! Fick ringa mamma, som tur var så ställer hon upp. Men om det blir som sist så kommer jag behöva hämta ut pencillin också, vilket betyder mer pengar. Livet är underbart.

Efter tandplågarn måste jag ner på stan; Arbetsförmedlingen, försäkringskassan, Värjan osv. Känner på mig att det här kommer bli en toppendag...
Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv; Ja, och jag har verkligen inte alls ont i magen som jag hade när spiralen va där.

Riktigt skönt :D

2010-11-11 @ 15:24:06
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback