Tant har minsann finbesök

Va uppe med tuppen igår [Fredag], städade och donade lite här hemma & sen bar det av till Willys med syster yster. Världens bästa Carrro hade ju lånat ut pengar så jag kunde köpa hem lite mat. Ville inte ha det helt tomt eftersom Baby skulle komma hit. Efter handlandet så fick jag skjuts hem till Mattias, hade med mig tårtan och allt. Det såg snarare ut som att jag skulle på barnkalas, inte fira någon som fyllde 37 *flinar* Men tårtan var uppskattad även fast det efter många om och men inte blev någon vaniljkräm i. Varför tänker jag inte ens uttala mig om. Mimmi, Iris och Mattias mamma var också där - Så det blev massa fikande med trevligt sällskap. Martin kom förbi lite senare och jag fick minsann skjuts till tågstationen av honom. Jättesnällt och skönt, tills jag kom på att Kents buss var försenad. Så jag fick snällt stå och vänta i kylan i ca 50 minuter. Kändes som att jag förfrös både tårna och rumpan, men det kändes genast bättre när jag fick hålla om han den där fina. Vi tog bussen hem, och detta är faktiskt första gången han är hos mig. Jag föredrar helt klart att vara hos honom men det är ju kul att han kan komma hit ibland också. Jag lagade mat åt oss; Lövbiff, pommes & sås och sen slötittade vi på tv ett tag. Hann inte med så mycket mer innan vi kröp ner i sängen. Men jag klagar inte. v

Kom inte ur sängen förens på eftermiddagen idag, men vad gör det? Vi har ingen tid att passa. Han tvingade i mig en proteindrink & jösses va god den var! Smakade typ som jordgubbsmilkshake. Sen har vi varit på ica en sväng, hyrt film och handlat lite smått och gott. Jag föreslog att vi skulle göra snöänglar också men han ville inte alls. :] Vi åt tacos för inte så längesen, nåt vi faktiskt har gjort varje gång vi träffats tror jag?! Jag diskade nyss upp allt så man slipper det sen, & jag ska strax börja med vår efterrätt; Hallon/blåbärspaj. Sen blir det film, ostbågar, glass, paj och en väldans massa mys. Och vet ni vad han hålls med just nu? Han ligger på soffan och tittar på tv. Vill inte att han ska behöva göra nåt alls när han är här, jag gillar att skämma bort folk. Dessutom så är det han som sköter matlagningen när vi är där. Ååååh, jag älskar att han är här. Men nu borde ugnen vara varm så det är bäst att jag börjar med pajen. Hoppas ni alla får en bra helg, för det ska jag ha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback