Visdomstand från helvetet!

Har minsann varit barnvakt med Mimmi åt mini-floodisarna idag. Inte speciellt ansträngande, dom är rätt stora nu så dom sköter sig själv liksom. Har jordens tandvärk [min visdomstand är på g upp] och som om det inte vore nog med det - Mensvärk. Känner mig skapligt nöjd över livet just nu. Och vissa andra saker på det fick mig att börja böla där. Haha, det är fan inte lätt att vara mig. Får ringa tandläkaren imorgon, så har jag ett problem mindre.

Är galet sugen på att åka pulka, hade jag haft en så hade jag nog letat upp en backe :D Gjorde iallafall en snöängel igår på vägen hem från ica. Haha! Ibland känner jag mig som ett barn på nytt. Och tur är väll det, vem vill vara gammal och tråkig.

För övrigt så saknar jag Kent. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback