Fucking happyface haha <3

Sedärja idag är humöret på topp & jag ser fram emot kvällen. Funderar på att faktiskt unna mig likör 43? We'll see. :] Kanske kan få Mimmi att dela en flaska med mig iallafall. Aaah, har väll en liten anledning till varför jag blev på bättre humör men vad den är tänker jag inte skriva här *flin* Har varit uppe sen åtta, ringt diverse samtal och så. Bra att ha det gjort. Jag ska ta en sväng till antingen Tuna Park eller ner på stan men först måste jag hitta nåt sällskap. Lättare sagt än gjort, dom flesta jobbar ju. I värsta fall får jag väll åka själv...

Ska sätta på lite smink & dra igång en maskin - Pussilago!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Åh, Likör 43, mums ^^

2010-10-02 @ 17:37:48
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback