Long time no see

Fredagen blev awesome som väntat, shoppade loss på tuna park med Anna & Hanna. Okej, shoppa loss kanske var att överdriva men lite nytt blev det. Sen blev det förfest hos Anna W med Anna, Hanna, Mimmi och Erica. Inte fy skam alls, men efter det så måste jag erkänna att minnet sviker mig lite. Vi åkte iallafall ner på stan och besökte några krogar. Träffade på två "barndomsvänner" som jag faktiskt inte pratat med sen jag varit liten. Johan och Thomas heter dom, dom är lite yngre än mig och jag brukade typ ta hand om dom när vi gick hos dagmamman. *flinar* Det var oväntat men riktigt kul. Haha och visst fan rökte jag. Ett par cigg, tror nog aldrig att jag kommer kunna festa utan att röka nåt alls... Och vet ni jag åt på Subway för första gången i mitt liv, det ni! :]

Hade nästan glömt bort hur det var att vara bakfull, men nu minns jag igen. Ååh så härligt. Men efter många om & men så bestämde jag mig för att följa med till Örebro på lördagen. Ida skulle ha fest så jag gjorde Danne sällskap dit. Det ångrar jag inte en sekund! Det dracks mintu med oboy, baccardi & cola, öl, cider och jag träffade en bunt nya & härliga människor. Fick även känna på utelivet i Örebro, lite träligt att typ alla blev jättesega och ville åka hem medans jag för en gångsskull var på topp. Men vafan, jag är skapligt nöjd endå.

Planen var att åka hem på söndagen men sedär, jag hamnade hos han den där. Har kikat på en bunt med filmer, kollat in barnkläder på Ica Maxi, varit buttran & gnällt sådär lagom mycket. Så ikväll kom jag tillbaka till Eskilstuna, hade en snabbdejt med Mimmi innan jag åkte hem. Höll fasiken på att frysa arslet av mig, nu är det verkligen dags för vinterkläder <3 Anyhow - Jag är nöjd över dom senaste dagarna, tusen tack ska ni ha. Det behövde jag.

Vill bara påpeka att jag rökte både fredag & lördag men det har inte ändrat min inställning.. Jag vill absolut inte röka dagligen.
Men på fest, djaa det är svårt att undvika.


Hittade en vimmelbild från i fredags, jag ser rätt skeptisk ut. Haha! [Minns det knappt] ; Anna, jag och Zandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback