Mig <3 Dig

För första gången på en vecka, sen allt hände så känner jag ett litet lyckorus. Allt tack vare min
fina, tänk att några ord kan göra en så glad. Åååhåå vad jag tycker om dig karljävel. <3
Snart så får jag krama på dig igen & jag längtar nå sjukt mycket.

Det känns skönt att mitt i allt eländé få känna lite glädje igen, det är välbehövligt. Klart som korvspad att jag fortfarande är ledsen & jag saknar henne som en tok men det börjar kännas lite lättare. Imorgon ska vi bannemej ta oss ut till Ärla igen, jag, Natalie och Lena(?). Med lite mer planering denna gång så ska vi gå till platsen där du försvann. Sen hoppas jag på en fika hos familjen Wassberg men det beror ju helt på om dom har tid.

Idag har jag varit sådär duktig igen, jag har dammsugit hela lägenheten, tvättat/hängt/vikt tvätt för fulla muggar, diskat och lagat mat. Jag skrapade ihop det sista jag hade både i frysen och skafferiet. Nu har jag 8 fiskpinnar och lite grönsaker kvar, thats it. Inte ens pasta, hur fattig får man bli? Men om sanningen ska fram så håller jag mig gärna sysselsatt så jag slipper tänka för mycket, antagligen lika bra. Kikade på Mirros 2 nyss, & den var kass om man jämnför med 1:an. Sikken besvikelse. Fick ner Lost Boys - The Thirst också, så jag ska väll glo på den innan jag somnar. Men först, ska jag vara ännu mer hurtig & vika resten av tvätten.

Amli: Tack för att du ringde idag, det är alltid lika underbart att prata med dig. Du är alltid så lugnande & förstående. Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: FINI

fin blogg du har.

2010-10-20 @ 12:46:52
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Amelie

Men tack gumman, vad glad jag blir! Det värmer jättemycket. Älskar dig också <3

2010-10-21 @ 20:16:23
Postat av: linda allerhed

fin blogg du har :) brukar läsa den ibland när min son inte tar upp all tid hehe! Läste nu att ni besökt platsen där pernilla försvann! Har själv gått runt och letat vart det var men hittar det inte. Skulle vilja lägga en blomma eller något.Min pojkvän gick i samma klass som henne! Det är sorgligt. Jag tänkte faktiskt på dig när allt hände för jag hade för mig att ni var vänner. Skönt att läsa att du mår bra trots omständgheterna :)

2010-12-08 @ 14:13:18
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaallerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback